بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مروري بر بازي هاي هفته ششم ليگ برتر فوتبال

* راه آهن - فولاد خوزستان؛ نبرد استاد و شاگرد

علي دايي و حسين فرکي روابط خوبي با يکديگر دارند ولي در اين بازي هر دو به فکر شکست دادن ديگري هستند. نبرد راه آهن و فولاد جدال تيم‌هاي يازدهم و دوازدهم جدول است. فرکي هنوز با فولاد نتوانسته خوب نتيجه بگيرد. دايي و راه آهن هم شرايط خيلي خوبي ندارند. دايي سال‌ها در تيم ملي شاگرد حسين فرکي بوده و بايد ديد در جدال استاد و شاگرد چه کسي برنده مي‌شود.

* سايپا - آلومينيوم هرمزگان؛ نارنجي‌پوشان به دنبال تداوم پيروزي

سايپا هفته گذشته با پيروزي مقابل سپاهان در اصفهان کار بزرگي انجام داد و مي‌تواند با ادامه اين روند خودش را کم کم به جمع تيم‌هاي بالاي جدول برساند. نارنجي پوشان دوست دارند در اين بازي خانگي هم پيروز شوند اما آلومينيوم شايد براي گرفتن يک امتياز به ميدان بيايد.

*پيکان - سپاهان؛ نبرد سپاهاني‌هاي قديم و جديد

عبدالله ويسي، مجيد بصيرت و هوشنگ لوينيان کادر فني پيکان را تشکيل مي‌دهند، کادري که همه آنها سپاهاني هستند و اکنون بايد تيم سابق خود را شکست دهند. ويسي مي‌گويد سپاهان را بهتر از کرانچار مي‌شناسد اما زردپوشان اصفهاني دوست ندارند دومين شکست متوالي خود را تجربه کنند بنابراين براي برد به ميدان مي‌آيند. نبرد سپاهاني‌هاي جديد و قديم ديدني است.

* مس کرمان - داماش گيلان؛ مردان باران در کوير

مس هفته گذشته اولين برد خود را به دست آورد و داماش گيلان هم 10 نفره پرسپوليس را شکست داد. هر دو تيم از نظر روحي در شرايط خوبي هستند اما براي بازيکنان شهر باران بازي در هواي خشک کوير سخت است و شايد مس از ميزباني بهترين استفاده را ببرد.

* فجرسپاسي - گهر زاگرس؛ دو هدف متفاوت

گهر هفته گذشته با پيروزي برابر ذوب آهن به وضعيت مناسبي رسيد و از انتهاي جدول خودش را جدا کرد. گهري‌ها اين هفته بايد به مصاف تيم يکدست و  منظم فجر بروند و ياوري دوست ندارد در اين بازي خانگي امتياز از دست بدهد اما براي گهر گرفتن يک امتياز در شيراز هم مي‌تواند ايده‌آل باشد.

* ذوب آهن - تراکتورسازي تبريز؛ شام آخر کربکندي؟

ذوب آهن تنها تيم بدون امتياز ليگ برتر است و 5 شکست متوالي اين تيم را کاملا بحران‌زده کرده است.  اگر کربکندي مقابل تراکتورسازي هم بازنده شود رکورد شکست‌هاي متوالي ليگ را در اين فصل از آن خود مي‌کند. هرچند نيمکت ذوب آهن بي پول براي کمتر مربي‌اي جذاب است ولي در اصفهان گفته مي‌شود کربکندي در صورت عدم پيروزي مقابل تراکتورسازي بعيد است بتواند به کارش در ذوب آهن ادامه بدهد. تراکتوري‌ها که فقط به دليل تفاضل گل کمتر در رده دوم هستند براي رسيدن به صدر جدول تلاش مي‌کنند.

ملوان - نفت تهران؛ نبرد تاکتيکي در انزلي

ملوان در اين فصل فوتبال را زيبا و هجومي بازي مي‌کند و بازيکنانش هيچگونه مشکل مالي ندارند و اکنون نيز صدرنشين ليگ هستند. نفت تهران هم تيمي است که ابراهيم‌زاده آن را هدايت مي‌کند و فوتبال تاکتيکي انجام مي‌دهد. بازي اين دو تيم مي‌تواند ديدني باشد که البته در هياهوي دربي گم خواهد شد.

* نفت آبادان - صباي قم؛ اولين مربي پرتغالي اخراج مي‌شود؟

نفت آبادان با يک امتياز و بدون برد در رده هفدهم جدول است تا کاستا اولين مربي پرتغالي باشد که در خطر اخراج از ليگ برتر قرار بگيرد. نفت اگر در اين بازي خانگي نتواند از پس جوانان صبا برآيد ممکن است شاهد تغييراتي در کادرفني اين تيم باشيم. بايد ديد گل‌محمدي زمينه برکناري هموطن کارلوس کي‌روش را فراهم مي‌کند يا نه. اگر ژوزه هم برکنار شود دو مربي پرتغالي از ليگ برتر ايران کنار گذاشته مي‌شوند و اين اتفاق براي کي‌روش سرمربي پرتغالي تيم ملي خيلي خوشايند نخواهد بود حتي اگر با مانوئل ژوزه رابطه صميمي نداشته باشد.

*** برنامه کامل هفته ششم ليگ برتر به شرح زير است: 

*پنجشنبه 2/6/91 ساعت 19:10

راه آهن -  فولاد خوزستان وزشگاه اکباتان تهران

سايپا  -  آلومينيوم هرمزگان  ورزشگاه انقلاب کرج

پيکان  -  سپاهان  ورزشگاه تختي تهران

*جمعه 3/6/91

پرسپوليس  - استقلال  ورزشگاه آزادي  ساعت 18

مس کرمان  -  داماش ورزشگاه امام علي(ع)کرمان ساعت 18:35

فجرسپاسي - گهر دورود  ورزشگاه دستغيب شيراز  ساعت 18:45

ذوب آهن  -  تراکتورسازي  ورزشگاه فولادشهر اصفهان ساعت 19

ملوان  -  نفت تهران ورزشگاه تختي انزلي ساعت 19:15

نفت آبادان - صباي قم ورزشگاه تختي آبادان ساعت 20:15


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته ششم,دربی,برنامه بازیها,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com